Mbështetja e WPIP / MIP V karakterizohet nga ‘financimi i bazuar në performancë‘. Kjo do të thotë që investimet e parashikuara për çdo UKR do të lirohen nën kushtin e Rritjes së Mbulimit të Kostove. Mbulimi i kostove mund të rritet:
Kostot mund të reduktohen dhe të ardhurat mund të rriten duke përmirësuar performancën.
Performanca matet përmes Treguesve Kryesorë të Performancës (KPI).
Treguesi Kryesor i Performancës (KPI) | Vlerat Objektiv për vitin 2027 |
Mbulimi i Kostove Operative Direkte (DOC) (%) | rreth 120% (për të mbuluar Kostot Totale Operative) |
Indeksi i Menaxhimit të Integritetit (%) | Më shumë se 20% krahasuar me të dhënat bazë (e cila mesatarisht është rreth 50%) |
Efikasiteti i stafit (punonjësit e administratës dhe të ujit / 1000 lidhje aktive) | 8 punonjës / 1000 lidhje aktive |
Mesatarja e orëve të furnizimit me ujë (orë/ditë) | >16 orë |
Uji pa të ardhura (NRW) (%) | Nuk ka një vlerë të fiksuar pasi situata ndryshon nga UKR në UKR. Një kusht i përbashkët për të gjithë është që NRW të reduktohet vazhdimisht. |
Niveli i matjes së lidhjeve (%) | 100% i synuar |
Mesatarja e efikasitetit të mbledhjes (norma e mbledhjes) (%) | 100% i synuar |
Në shumicën e rasteve, kostot operative direkte (DOC) lidhen kryesisht me dy zëra kostoje: kostot e personelit dhe kostot e energjisë elektrike përbëjnë midis 80-90% të DOC të ndërmarrjeve të ujësjellësit.
Masat:
reduktimi i kostove të energjisë duke: i) zëvendësuar pompat e vjetra, ii) reduktuar humbjet e ujit përmes rrjetit të dëmtuar, iii) reduktuar numrin e stafit (vlera objektiv: 8 punonjës / 1000 lidhje aktive)
NRW është një problem madhor dhe një burim i madh kostosh në shumë UKR, me disa përjashtime.
Masat: Fokusi kryesor është vendosur në përmirësimin e arsyeve administrative dhe tregtare për ujin pa të ardhura. Kjo është një parakusht i rëndësishëm për të ditur më saktësisht se sa nga NRW vjen nga rrjedhjet dhe tubacionet e dëmtuara.
Mbështetja nga Konsulenti Institucional përfshin:
Masat teknike të mbështetjes janë më kërkuese, dhe është vendosur që të zbatohen përmes një aktiviteti pilot. AKUK ka propozuar që UKR Vlorë të jetë një UKR Pilot për zbatimin e kornizës LOTUS, e cila përfshin GIS / DMA / model hidraulik dhe masa të tjera teknike, të cilat mund të ofrojnë udhëzim dhe një shembull për të gjitha UKR-të e tjera për reduktimin e suksesshëm dhe të qëndrueshëm të NRW.